Internetový marketing

Jak na internet marketing webové stránky?

imageInternet marketing

Internetový marketing se stal součástí klasického marketingu, který využívá služeb internetu pro podporu moderních marketingových aktivit za účelem dosažení marketingových cílů. Internetový marketing lze tržně blíže zacílit, a proto je návratnost investic mnohem vyšší než u klasického marketingu.

Správné provádění internetového marketingu se skládá z několika dílčích kroků, které vedou k úspěšnému prodeji Vašich služeb či produktů a přinese návštěvníky. Nutnými kroky pro možnost provádění internetového marketingu je zlepšení pozic ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti stránek, protože pokud se návštěvník dostane až na Váš web, tak už máte napůl vyhráno.

Internetový marketing a jeho části

Níže jsou vypsány jednotlivé kroky, které provádíme v rámci internetového marketingu:

  • Analýza Vašich internetových stránek – zjištění konkurence schopnosti, kladů a záporů Vašeho webu.
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • Registrace do katalogů
  • Analýza návštěvnosti – sledování návštěvnosti a chování návštěvníků pomoci Google analytics.
  • Ecommerce Tracking od Googlu – sledování obchodních činností ve Vašem e-shopu.
  • PPC kampaně – textové a grafické reklamy v reklamní a vyhledávací síti Google a Seznam.
  • Remarketing - zobrazování textových a grafických reklam zákazníkům, kteří navštívili Váš web.
  • Bannerová reklama – nejznámější forma reklamy na internetu. Nechte si od nás vytvořit poutavé reklamní bannery.
  • Sociální media – propojení stránek s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi.

Pokud chcete, aby byl Váš web vidět, neváhejte nás kontaktovat a my Vám zdarma připravíme doporučení, které Vám zaručí úspěch!