Corporate identity

Návrh firemního stylu

imageChci corporate identity

Corporate identity je označení pro firemní kulturu nebo styl, které určují jednotnou vizuální grafickou tvář firmy. Spadá zde v první řadě logo neboli logotyp a s tím související firemní barvy. V druhé řadě zde spadají vizitkyletáčkydopisní papírpotisky textilií či automobilů a jiné další propagační tiskoviny. Výstupem corporate identity je grafický manuál (někdy logomanuál), který definuje soubor pravidel používání firemního grafického stylu společnosti.

Komplexní firemní styl Vám přinese systémovost a prezentaci společnosti ve firemní originalitě, jedinečnosti a specifičnosti. Získáte větší prestiž a urychlíte a zefektivníte veškerou komunikaci a propagaci firmy. 

Ukázky našich referencí můžete vidět zde:

Reference

Jak probíhá životní cyklus tvorby firemního stylu?

Definování

V prvním kroku shromáždíme informace o Vás, Vašich zákaznících a konkurenci, stručný přehled toho, čím se Vaše firma zabývá, jaké máte vize do budoucna, jestli preferujete textové nebo obrázkové logo a další.

Stanovení ceny

Ne každá společnost potřebuje navrhnout komplexní firemní styl, a proto se ceny se odvíjí od rozsahu prací. Základní přehled cen najdete v sekci ceník Webdesign a Corporate indentity.

Tvorba corporate identity

Nejprve naši grafici zanalyzují výstupy z kroku definování a navrhneme několik grafických řešení.  Po výběru a úpravách jednoho z řešení vám připravíme podrobný designový manuál, díky kterému budete schopni udržovat firemní identitu ve stejné kvalitě. Ukázky již hotových prací můžete vidět v sekci reference – Corporate identity, loga a vizitky.

Uzavření

Po splnění a uzavření všech úprav Vám předáme hotové řešení připravené v požadovaných formátech.